17 листопада учні-члени відділення економіки відвідали VІІ Український студентський фестиваль реклами

17 листопада учні-члени відділення економіки відвідали VІІ Український студентський фестиваль реклами 17 листопада 2011 року учні-члени відділення економіки відвідали VІІ Український студентський фестиваль реклами, який відбувся у Будинку кіно. Творчі роботи на конкурс подавали учні, студенти та молоді спеціалісти віком до 30 років. Усі вони розробляли рекламні повідомлення на підтримку таких актуальних соціальних проблем, як працевлаштування молоді в Україні, донорство крові, боротьба з туберкульозом та придбання медичного обладнання для хворих дітей. Учасники фестивалю створили більше 800 робіт, серед яких були рекламні відеоролики, макети зовнішньої або друкованої реклами, дизайни плакатів та фірмового стилю, рекламні фотографії, Інтернет-реклама, проекти рекламних компаній тощо.


Учні-члени відділення економіки мали нагоду подивитися експозицію студентських рекламних робіт на соціально важливі теми та взяти участь у майстер-класі найтитулованішого рекламіста України Павла Клубнікіна про сучасні вимоги до реклами. Після цього школярі подивилися презентацію Ірини Хворостяної, маркетинг-директора компанії LG Electronic, на тему «Інструменти просування соціальних проектів». Майбутні економісти також були присутніми на урочистій церемонії нагородження переможців VІІ Українського студентського фестивалю реклами.



Переможці фестивалю були обрані за такими критеріями: креативність, якість виконання робіт та стратегічна відповідність темі. Перше місце у номінації «Знайти роботу» посів Едуард Юрчак з Київського торговельно-економічного університету за роботу «Любов до своєї справи».



Перше місце у номінації «Зупинимо туберкульоз в Україні» посіла Вікторія Такаджи із Севастопольської філії Саратовського державного соціально-економічного університету  за роботу з аналогічною назвою.



Перше місце у номінації «Благодійна акція «День щастя в «МакДональдз» посів маркетинг-клуб Київського національного торговельно-економічного університету. У тематичній номінації «Краплина крові – життя людини» перше місце одержав Павло Бондар з Дніпропетровського державного аграрного університету за роботу з аналогічною назвою.



Ми впевнені, що юні МАНівці і надалі братимуть активну участь у фестивалях та конкурсах економічного спрямування та перемагати у них завдяки ґрунтовним знанням, творчим здібностям та лідерським навичкам.



Версія для друку Опубліковано: 17 Листопада 2011