Проєкт «Карантинний навігатор від Київської МАН»
Підсумовуючи цей особливий навчальний рік та його карантинні досвіди, Київська МАН анонсує новий проєкт «Карантинний навігатор від Київської МАН».
У серії публікацій ми не просто аналізуємо все, що вдалося і не вдалося з огляду на нові форми навчання, але й пробуємо:
• узагальнити напрацювання,
• систематизувати ефективний та вивірений обставинами інструментарій,
• поділитися методиками,
• ще раз наголосити на нових правилах освіти онлайн…
Будемо раді, якщо й ви ділитиметеся своїм досвідом та коментарями.
Стежте за оновленням в наших соцмережах facebook.com/kyiv.man

Продовжуємо серію дописів #karantynnavigatorKMAN і цього разу поговоримо про нові інструменти, які ми навчилися активно використовувати протягом дистанційного навчання. Викладачі Київської МАН адаптували свої дисципліни до дистанційного формату, засвоїли онлайн інструменти та навички спілкування з учнями у форматі онлайн, водночас урізноманітнили, а багато в чому навіть покращили викладання через використання нових інструментів. Майже всі, запропоновані в переліку сервіси чи застосунки, можуть використовуватися і безпосередньо підчас звичного аудиторного навчання, втім вони максимально базуються на принципах гнучкості щодо місця, часу, темпу.
