Вихованці відділень економіки та технічних наук відвідали Технічний центр оператора «Vodafone Україна»

Вихованці відділень економіки та технічних наук відвідали Технічний центр оператора «Vodafone Україна» Якщо у вас є амбіція бути найкращими, якщо ви налаштовані змінювати світ


і готові змінюватися самі, якщо ви енергійні,



відкриті до нових ідей, сміливі та зухвалі,



якщо вас не лякають нові виклики,



ми чекаємо на вас у VodafoneУкраїна.



Ольга Устинова,



генеральний директор Vodafone Україна



                                                      



Телекомунікації – динамічний бізнес, що стрімко розвивається. З кожним днем він стає все більш технологічним. Технічний центр будь-якого мобільного оператора – його найважливіша частина, адже саме тут розміщене обладнання для зв'язку та  контролюється робота мережі. Побувати у ньому – мрія кожного юного науковця.   



21 грудня вихованці відділень економіки та технічних наук Київської МАН – учні Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ» м. Києва – мали унікальну нагоду відвідати Технічний центр оператора «Vodafone Україна». Захід відбувся у рамках спільної ініціативи «ТеоПракт» Київської Малої академії наук учнівської молоді  і команди проекту «Майбутні професіонали», а також став частиною проекту відділення економіки «Занурення у бізнес».





Професіонали компанії розказали юним дослідникам, коли вперше виник мобільний зв’язок та яку еволюцію пройшли мобільні телефони з моменту своєї появи. Допомогли розібратися з тим, що таке тарифні плани, послуги, широкосмуговий Інтернет. Юні винахідники та економісти дізналися про техніку і технології, які використовуються у мобільному зв’язку компанії сьогодні, а також, чим покоління 4 G відрізняється від 3G, 2G.



Компанія надала можливість побувати в Технічному центрі мобільного зв’язку «Vodafone Україна», поспілкуватись зі спеціалістами, детально ознайомитися з обладнанням, яке забезпечує мобільний зв’язок, поспостерігати за роботою інженерів, які контролюють справність роботи обладнання та здійснюють моніторинг по всій країні.



МАНівцям було цікаво дізнатися, які фахівці встановлюють базові станції, створюють і продають послуги та продукти, обслуговують і забезпечують якісний зв’язок для мільйонів абонентів. Старшокласники також ближче ознайомилися з сучасними високотехнологічними технічними професіями.



Розпочала зустріч Ольга Дейнега, заступник генерального директора Vodafone Україна, регіон-Центр, яка представила топ-5 найприбутковіших компаній сучасності і закликала тримати свій мозок відкритим, щоб саме провідні сучасні винаходи й ідеї допомогли учням знайти себе у майбутньому. Сергій Скрипніков, начальник технічного департаменту Центр, з гордістю розповів про кількість відкритих цього року станцій, про технічний аспект мобільного оператора.



Провідний інженер Ігор Кучер провів МАНівців до зали площею близько 1000 кв.м, де розміщено усе обладнання. Учні дізналися принцип його роботи, а також те, що обладнанню потрібен певний температурний режим.



Учні дізналися, що Vodafone Україна – провідний вітчизняний мобільний оператор, який надає широкий спектр послуг, включаючи передачу даних за технологією 3G, мобільний голосовий зв'язок, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і мобільне телебачення. В Україні мережа Vodafone обслуговує 20,9 мільйонів абонентів, пропонуючи послуги на базі найсучасніших технологій. Vodafone Україна – один із провідних роботодавців, який забезпечує роботою більше ніж 3000 співробітників.





На завершення зустрічі Максим Пилипенко, експерт зі зв’язків з громадськістю, привітав усіх із прийдешніми новорічними святами і подарував сувенірну продукцію компанії. 



 




 



 



 



 



 



 



 



Версія для друку Опубліковано: 28 Грудня 2017