Круглий стіл «Превентивне та правове виховання»

– надавати основні правові знання, формувати мотивацію та вміння, необхідні для відповідальної участі молоді в громадському житті;
– створити умови для набуття учнями досвіду громадянської дії, демократичної поведінки та конструктивної взаємодії.
У роботі круглого столу взяли участь науковці Інституту держави і права, слухачі й дійсні члени відділень економіки, філософії та суспільствознавства, секції етнології відділення історії Київської Малої академії наук учнівської молоді.
У своєму виступі науковий співробітник Інституту Ромінський Є.В. окреслив зміст правового виховання. Завідувач відділення філософії та суспільствознавства Київської МАН Васильєва Н.П. ознайомила присутніх із концепцією превентивного виховання молоді.
Учні-члени Київської Малої академії наук висвітлили такі питання реалізації змісту правової освіти, правового та превентивного виховання у шкільному житті:
«Створення тематичного курсу спілкування» − Матат Андрій, студент Політико-правового коледжу «Алско», випускник МАН;
«Введення змісту правового та превентивного виховання до вже існуючих шкільних заходів» − Чорногуз Олена, учениця 11 класу спеціалізованої школи № 40;
«Організація демократичного шкільного життя» − Атаманчук Ірина, учениця 11 класу гімназії «Академія», член секції соціології;
«Школа як середовище реалізації правової освіти і виховання» − Мінязев Єгор, учень 10 класу ліцею «Наукова зміна», член секції мікро-та макроекономіки;
«Формування правової культури школярів» − Салій Павло, учень 9 класу Кловського ліцею № 77, член секції етнології.
Підводячи підсумки засідання, завідувач відділення економіки Київської МАН Мамедова Н.І. зазначила, що створення в Україні пропонованої оптимальної структурної системи превентивного виховання сприятиме соціально-психологічній адаптації неповнолітніх, які мають життєві проблеми, та вирішенню проблем попередження правопорушень і злочинності, координації зусиль суб’єктів превентивної діяльності.