Вивчаємо секрети ефективності бізнесу

Вивчаємо секрети ефективності бізнесу Продовжуючи вивчення бізнесу, ще одна група юних економістів разом з батьками завітала цього разу за лаштунки ресторану KFC «Мінська», що відноситься до франчайзі ТОВ «Глобальна ресторанна група-Україна». У рамках проєктів «Занурення у бізнес» та «Економісти без меж» майбутні підприємці, менеджери й наймані працівники, а нинішні споживачі приміряли на себе ці економічні ролі та виступили ревізорами процесів ресторану швидкого обслуговування.

Учні дізналися історію заснування бренду ресторанів KFC та його найбільші досягнення;  підняли завісу секретів створення фірмових страв; зрозуміли необхідність дотримання високих стандартів харчової безпеки та санітарії в кожному ресторані; спробували себе в ролі кухарів й приготували чизбургер та морозиво за оригінальним рецептом.

Тепер наші вихованці знають принципи роботи ресторанного бізнесу та критерії роботи успішної організації, що допоможе їм в майбутньому при підготовці науково-дослідницьких робіт та побудові власної кар’єри.

Висловлюємо вдячність персоналу ресторану KFC  «Мінська»

  • Короленко Тетяні, директору ресторану;
  • Бондаренко Тетяні, хостес;
  • Данилейко Антону, бренд-шефу

за змістовний освітній захід для юних науковців, проведений на високому професійному рівні.

Ресторан KFC «Мінська» відкрився 25 січня 2019  року. Він обслуговує понад 150 тисяч гостей на рік. У ньому працює близько 35 співробітників.

Понад 21000 ресторанів американської мережі KFC (Kentucky Fried Chicken, з  англ. смажене курча з Кентуккі) працюють у 130 країнах світу. В Україні мережа KFC налічує 45 ресторанів, перший з яких відкрився у 2012 році.

Версія для друку Опубліковано: 29 Листопада 2023