"Маркетинг" ‒ третій тренінг з циклу "Знайомство з бізнесом"
Юні науковці поділилися на три команди та розробляли маркетингові стратегії для незвичного товару: сосисок для пенсіонерів. Незнайома цільова аудиторія, продукт, з яким не всі діти стикаються щодня, пошук конкурентних переваг ‒ все це створило суттєві виклики. Проте всі аспекти чотирьох “P” – продукт, ціна, промо та канали збуту – команди успішно розробили та презентували. За результатами дві команди продали по 13 одиниць продукції, а лідери - 14, от же, частки ринку були надзвичайно близькі.
То хто ж все-таки переміг? Відповідь стала зрозумілою, коли учасники озвучили цілі. Якщо метою було захоплення частки ринку, то відповідь буде одна. Але, якщо ціллю був прибуток, то може бути іншою. На останній зустрічі, присвяченій фінансам, власне і будемо розбиратися з бізнес-результатами кожної команди.
«Бренд – це та легенда й емоція навколо товару, яка зміщує криву попиту праворуч і вгору. Таким чином збільшує вартість та бажану кількість товару. Емоція не може існувати відірвано від споживача чи то цільової аудиторії. Дейл Карнегі колись казав: «Особисто я люблю полуницю з вершками, але риба чомусь надає перевагу черв’якам. Ось чому, коли я йду на риболовлю, я думаю не про те, що люблю я, а про те, що любить риба» - підсумовує розуміння маркетингу автор курсу Назар Новосельський, бізнес-тренер, магістр економічної теорії НауКМА, член ГО "Долоні Дотик", яка підтримує людей з досвідом війни.
Захід відбувся за сприяння та на базі нашого партнера ‒ кафедри економічної теорії 051 Економіка НаУКМА у рамках проєктів "ДоСвіт", "Занурення у бізнес" та "Економісти без меж".
Висловлюємо вдячність:
- Назару Новосельському ‒ за плідну та ефективну співпрацю з відділенням економіки Київської МАН по навчанню наших вихованців основам бізнесу.
- Ірині Білій, керівниці секції прикладної мікро- та макроекономіки, кандидатці економічних наук, доценту, завідувачці кафедри економічної теорії Національного університету "Києво-Могилянська академія" ‒ за допомогу в організації циклу тренінгів "Знайомство з бізнесом" та локацію для проведення.