Зміни у структурі навчального року

Зокрема, у МОН, посилаючись на норми законодавства, зауважують, що структура та тривалість навчального тижня встановлюються загальноосвітнім навчальним закладом у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, за погодженням з відповідним органом управління освітою. При цьому, тривалість канікул у загальноосвітніх навчальних закладах упродовж навчального року не може бути меншою 30-ти календарних днів.
У відомстві зазначають, що навчальний рік у школах незалежно від підпорядкування, типів і форм власності має розпочатися 1 вересня і закінчитися не пізніше 1 липня наступного року. Також відомством наводиться гранично допустиме навчальне навантаження на учнів різних класів, норми якого слід враховувати навчальним закладам.
За умови значного збільшення тривалості зимових канікул відомство рекомендує врахувати потребу у змістовному дозвіллі учнів у цей час.
У свою чергу, з метою економного використання енергоресурсів під час опалювального сезону у цьому навчальному році керівникам вищих та професійно-технічних навчальних закладів рекомендовано внести зміни до графіків навчального процесу денної форми навчання, передбачивши, зокрема, до кінця осіннього семестру 2014/2015 навчального року ущільнення розкладу навчальних занять за рахунок проведення додаткових занять, часткового переходу на шестиденний робочий тиждень, а також збільшення тривалості зимових канікул до чотирьох тижнів.
На початку весняного семестру, протягом чотирьох тижнів, вищим та професійно-технічним навчальним закладам рекомендовано запровадити дистанційні елементи у навчанні із застосуванням ІКТ при опрацюванні теоретичного матеріалу, виконанні практичних та індивідуальних завдань, курсових проектів.
Зміни і доповнення, що будуть внесені до графіка навчального процесу, навчальних планів і програм, навчальним закладам необхідно затвердити в установленому порядку.
Як відомо, під час Колегії МОН міністр освіти Сергій Квіт повідомив про ініціативу деяких регіонів щодо запровадження шестиденного навчального тижня у закладах освіти у зв’язку із недостатнім забезпеченням регіонів енергоносіями.
«Йдуть розмови щодо шестиденного навчального тижня для шкіл. Міністерство, в принципі, таких змін не ініціює, бо для дітей це не дуже добре. Але ми також розуміємо, що можуть бути різні ситуації з енергоносіями на місцях. І тому, якщо ситуація вимагатиме, то рішення прийматимуть місцеві органи влади», – зазначив міністр.