Сторітеллінг - історії, які продають

Поняття «storytelling» («розповідання історій» - від “story” – історія та “telling” – розповідати), давно і успішно використовується в рекламі. Цей метод впливу на аудиторію набув широкого поширення ще в 80-х роках минулого століття. Історії більше привертають увагу, краще запам'ятовуються, і вони ніколи не закликають прямо щось купити або когось вибрати, впливаючи на підсвідомому рівні, зачіпаючи емоції. У нас в 22 рази більше шансів згадати факт, якщо він був прикрашений історією. Сторітеллінг – важливий тренд контент-менеджменту і маркетингу й сьогодні. Соціальні мережі стали ідеальною платформою для того, щоб розповідати і ділитися історіями з цільовою аудиторією. За інформацією ahrefs.com слово «сторітелінг» щомісячно гуглять 182 000 разів.
Перш, ніж створити рекламну історію, необхідно відповісти на два питання:
- Кому ви хочете розповісти історію?Тут важливо дати чіткий опис своєї цільової аудиторії.
- Яку мету ви хочете досягти, розповідаючи історії?Це може бути підвищення іміджу компанії, залучення уваги до певного продукту, запрошення на захід.
Будь-яка історія будується навколо героя! Історія будь-якого бізнесу будується навколо клієнта!
Для більш ефективного опанування матеріалу слухачі розділились на дві групи та пропрацювали обрані проєкти у Zoom-кабінетах :
- Розбирали складові успішного повідомлення щодо бренду/товару за формулою StoryBrand;
- Виявляли бажання та мотивацію нашої цільової аудиторії;
- Дізнались як побудувати позитивну історію комунікації
Приєднуйтесь до нас https://kman.org.ua/ua/projects/business_shkola/