КМАН Київська Мала академія наук

Найкращі роботи за підсумками проекту «Михайло Грушевський: минуле й сьогочасне»

Найкращі роботи за підсумками проекту «Михайло Грушевський: минуле й сьогочасне» 26 квітня в Історико-меморіальному музеї М. Грушевського відбулося підбиття підсумків І етапу Всеукраїнського культурно-освітнього проекту до 150-річчя від дня народження М. Грушевського «Михайло Грушевський: минуле й сьогочасне». У роботі в рамках проекту брали участь учні 6-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва, Сестринівського НВК «Школа-дитячий садок» ім. М. Грушевського, Лісниківської середньої загальноосвітньої школи ім. М. Грушевського.




Були представлені науково-дослідницькі роботи, малюнки, розроблені екскурсійні маршрути в номінації «Конкурс науково-дослідницьких робіт «Творча спадщина Михайла Грушевського»». Найбільш цікавими були роботи: учениці 11 класу СЗШ № 225 Онищук Катерини – «Публікаційна діяльність М. Грушевського. Газети «Село» та «Засів»; учениці 11 класу СЗШ №225 Халабуди Анастасії – «Італійська спадщина М. Грушевського як досвід для сучасної України»; «Родинне виховання у сім’ї Опокових – Грушевських за «Споминами» М. Грушевського», представлені ученицями 11 класу Сестринівського НВК ім. М. Грушевського.





У номінації «Конкурс творчих робіт, пов’язаних з увічненням пам’яті М. Грушевського» заслуговують на увагу роботи учнів спеціалізованої школи № 15: Ковальчук Марії, учениці 6 класу – «Про що я хотіла б запитати М. Грушевського»; учениці 6 класу Руденко Стефанії – «Як я дізналася про М. Грушевського»; відеоролик учениці 9 класу Мазун Анастасії – «М. Грушевський». У номінації «Екскурсійні маршрути» – екскурсія, розроблена учнями СШ №14 ім. С.Ф. Грушевського під керівництвом заступника директора з навчально-виховної роботи Ю.А. Ісаєнко, «Київ Михайла Грушевського (Куренівка)».





У травні будуть підбиті підсумки проекту, а переможців чекають призи і нагороди.