Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційно-освітній простір: технологічні концепти формування і розвитку»

Першою стала ввідна доповідь на тему «Освітнє середовище: структурно-функціональні основи формування», у якій Тетяна Чернецька, докторантка Інституту педагогіки НАНУ, учений секретар НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук, доцент, проаналізувала термінологічну базу з теми, а також вивела механізм створення освітнього середовища.
Про освітнє середовище Малої академії наук України як ефективний чинник формування дослідницьких якостей учнів розповів завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук Ігор Чернецький.
А професор кафедри філології і лінгводидактики, директор Експериментально-тематичного центру навчальної та науково-дослідницької діяльності Житомирського державного університету імені Івана Франка, доктор педагогічних наук Катерина Климова привернула увагу слухачів до проблеми створення єдиного інформаційно-освітнього простору на базі класичного університету.
Багато йшлося під час заходу про талановитих і обдарованих дітей. А підсумувала ці думки своїм виступом на тему «Підтримка дітей, схильних до дослідницької діяльності, з використанням інформаційних технологій» завідувач відділу підтримки обдарованості та міжнародної співпраці Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидат педагогічних наук Наталія Поліхун.
Нова і багата для вивчення тема – новітні медіа, соціальні мережі. Про їхнє застосування у науково-дослідній роботі студентів ВНЗ розповіла старший науковий співробітник лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук Катерина Гораш. А інтерактивні методи навчання під час курсу «Сучасні педагогічні технології» відкрила присутнім доцент кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету, кандидат педагогічних наук Алла Зрожевська.
Змістовним був виступ доцента кафедри менеджменту освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського, кандидата історичних наук Римми Гавриш про менеджмент організаційного навчання в інформаційному освітньому середовищі.
Основні теоретичні засади становлення особистості у підлітковому віці з точки зору психології розглянула старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат психологічних наук Анжела Гельбак.
На думку організаторів і самих учасників, родзинкою заходу став взаємообмін досвідом між українськими, польськими й російськими колегами, оскільки в освітніх системах кожної із цих країн є позитивні аспекти, важливі для запозичення.
Зокрема, про використання технічних засобів під час реабілітації дітей із вадами слуху розповіли польські колеги – доктор лабораторії загальної педагогіки Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце Аліція Антас-Ящук і доктор кафедри основ педагогіки Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце Сергій Нікітін. Цю тему розвинули доктор лабораторії загальної педагогіки Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце Беата Трембицька-Постжигач і доктор кафедри основ педагогіки Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце Єва Бродська-Адамович, розповівши про роботу з глухими дітьми.
За матеріалами: http://man.gov.ua/ua/